Barion Pixel
×
Vevőszolgálat: (70) 3670456
Belépés
0 0 termék a kosárban
Képáruház Logo
Képáruház Logo
×
Fotó Tapéta akció 20%
Kategóriák

A megrendelt képek csodásak lettek, a gyártás és a szállítás pedig hiper gyors volt :) Nagyon köszönöm, és biztosan visszatérek még az oldalra és a rendelés sem fog elmaradni :)

Kata
2015. november 12.
Köszönjük, hogy minket választottak!

“Gyors, pontos, korrekt. Nagy öröm volt."
Gyors, pontos, korrekt. A kép minõsége kifogástalan, mondhatni gyönyörû. Nagy öröm volt minden érintettnek, aki kapta. Köszönöm a képáruház profi csapatának! Mindenkinek ajánlom, mert ilyen szuper webáruházzal még nem volt szerencsém találkozni, pedig sok helyrõl vásárolok.

Katalin, 2018. augusztus 5.
PDF Vélemények
Vélemények
Olvass bele a legutóbbi 1.000 cenzúrázatlan vásárlói véleménybe!

Fizetési információk

1UTÁNVÉT Fizetés

Utánvétes fizetés (Csak Magyarország területén választható fizetési mód)
Ez esetben a csomag ellenértékét készpénzben a Futárnak adod át a csomag átvételekor.

2BANKKÁRTYÁS Fizetés (Barion)

Webáruházunk a BARION által biztosított egykattintásos, egyszerű és biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja Neked.
A biztonságot az garantálja, hogy a webáruházunk a fizetési adataidat egyáltalán nem tárolja. Vásárlásodkor a webáruház átadja a fizetéshez szükséges információkat a BARION biztonságos SSL titkosítással biztosított rendszerének. Ezért a kártyás fizetéshez az internet böngésző programodnak támogatnia kell az SSL (https) titkosítást.

Amennyiben még nincs PayPal fiókod, itt 3 lépésben nyithatsz egyet:
https://www.paypal-europe.com/magyar/setup.html

3FIZETÉS ÁTUTALÁSSAL

A rendelés értéke átutalással is kiegyenlíthető.
Amennyiben ezt a fizetési módot választod, a fizetendő végösszeget, a számlaszámot, és az utalás azonosításához szükséges fontos instrukciókat e-mailben küldjük el Neked.

Az átutalást ajándékozás esetén is ajánljuk. Ebben az esetben a címzettnek nem kell a csomagért fizetnie, a számlát pedig külön, postán küldjük el a megjelölt számlázási címre.

A rendelésed az összeg számlánkon történő jóváírását követően készítjük el. A beérkező jóváírásokat naponta 2 alkalommal ellenőrizzük, így nem kell aggódnod, hogy rendelésed elkészítése napokat csúszna.

4FIZETÉS A VEVŐSZOLGÁLATON (Személyes csomagátvétel esetén- SZÜNETEL)

A COVID járványra való tekintettel, jelenleg készpénzes fizetés a Vevőszolgálatunkon nem lehetséges. Vásárláskor a rendszerünk ezért ezt a fizetési opciót nem is kínálja fel.
Vevőszolgálati Irodánk elérhetőségeit ide kattintva találod meg.

Kérjük, olvasd el részletes tájékoztatónkat!

Fizetési tájékoztatóKérdések és válaszokInformation of paymentQuestions and answers